________________HOME______________LOOKS______________ABOUT______________PARTNERSHIP______________BLOGROLL______________CONTACT_______________

31.10.13

London baby !!

Bonjour à tous !! Je suis tellement contente de poster de nouveau !! Aujourd'hui post sur ma semaine londonienne, évidemment ! Pour faire simple, cette semaine à été la meilleure de toutes celles que j'ai passé dans cette ville !! Forcément au bout d'un certain nombre de fois on commence à connaître un peu la ville, les beaux endroits où aller pour faire du shopping, manger, se promener. Mais il me reste encore une tonne d'endroits à découvrir. J'ai donc hâte d'y retourner !! (Je sais qu'il y a beaucoup de points d'exclamation dans cet article mais je vous jure qu'il ne sont pas la pour rien !!) Je vous laisse avec ces quelques photos, et j'en profite pour remercier les gens merveilleux qui étaient présent sans qui cette semaine n'aurait pas été la même.

Hi everyone !! I'm so happy I can post again !! Today a post about my week in London, obviously ! To explain simply, this week was the best week of all the ones I've done in this city !! Necessarily, after several trips down there, we begin to know some nice places to shop, eat or just for a walk. But I still have place to visit. I cannot wait to go back !! (I know there's a lot of exclamation points on this text but I swear it was that amazing !!) I leave you with these photos that summarize my week.
xx Inès____
First day
 At Hamley's
Big Ben
 Regent Park (I ran here !! Haha proud of myself)
 Real breakfast
I need that !! at UO Camden
H&M as always
 Yummy food at Camden
 After the We Will Rock You representation, at Dominion Theatre
Leake Street here we come !
 London Eye 
 My babies at Hyde Park
 A new friend !
 Worst idea I've ever had ..
 Selfies at Forever21 ..
 Victoria's Secret *.*
 Yummy food again at Yo Sushi !
 Sleepy time - last night (yes that's my puppy, Georges)
 London Bridge baby !! (our last day ..)

Ah oui et je pense que vous vous doutez bien que ça ne sera pas le seul article sur mon voyage, d'autres arrivent !
Oh and I think you can imagine that it isn't going to be the last post about my trip, others arrive !

5 commentaires:

Amélie a dit…

Yeaaah Ldn ! Ça me manque tellement ;)

xx

Gail J a dit…

r u still in london?

Vanessa & Jana a dit…

Oh we love London. Did a lot of travel post about that city. Going there is always fun. Never boring!
All the best from charming Berlin,

Jana & Vanessa
Midnight Couture
Facebook
Bloglovin'

Lucie GLAM a dit…

Hello dear,
nice blog and great post! If you want, we can follow each other. Let me know, follow me and I will follow you back! :)

My blog is here http://lucieglam.blogspot.cz/

Diane a dit…

Merci pour ton commentaire! Je rejoins la team curly hair pr un court instant. J'essaierais de le refaire avec une tenue plus soir :)
biz

Enregistrer un commentaire

Suivez - moi ici : / Follow me here :

Hebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'image