________________HOME______________LOOKS______________ABOUT______________PARTNERSHIP______________BLOGROLL______________CONTACT_______________

14.9.13

Adidas Vintage

Bonjour à tous ! Je suis super contente de poster aujourd'hui, j'ai l'impression que ça fait des semaines ! Petit look histoire de vous montrer mon nouveau sweat, le plus beau / magnifique / confortable / parfait de tous les pulls. Ce qui le rend encore plus parfait ? Je ne l'ai payé que 2,50€ à une foire à tout ! Petit look shooté par San San (thx ♥) après avoir vu Conjuring ... L'un des meilleurs films que j'ai vu ! Je vous conseille d'aller le voir si vous aimez avoir peur !
Passez tous un excellent week end !

Hi everyone ! I'm really happy to post today, I feel my last post was like weeks ago ! Little look just to show you my new sweatshirt, the most gorgeous / comfy/ perfect of all sweat in the world. What makes it more perfect ? I had it for only 3,30$ / 2,10£ in a garage sale ! Little look shooted by San San (thx ♥) after seeing Conjuring ... One of the best movies I've ever seen ! I recommend you to watch it if you like to be scared !
Have an excellent week end y'all !

xx Inès


Sweat: ADIDAS VINTAGE / Pants: Off brand / Flatform shoes: New Look / Bag: H&M / Necklace: H&M / Sunglasses: Aldo

23 commentaires:

Gail J a dit…

love the look and ur bag!

Manon Margaretha a dit…

I love everything about this outfit!
Your style is lovely!
xManon

Mary Lee a dit…

really love this effortless but stylish look! really love those sunnies too
www.marylee31.blogspot.com
x

pardonmymom.com a dit…

J'adore ton sweat! t'as fait une super affaire!
Bise, Hindie.

Feel the beat a dit…

Nice blog. Amazing photos. Keep up a good work.

Let's follow watch other. Visit my site :

http://cantellyou.blogspot.com

XoXo,
With love Vilma

jaimelesgyozas a dit…

putain t'es sublime !

Liz Dumdum a dit…

Cute top and bag! :)

http://lizdumdum.com

AProposDeChloé a dit…

Blog super cool.
Nouvelle followeuse.

http://aproposdechloe.blogspot.fr/

Prerana a dit…

lovely bog <3
Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)
Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
My blog - Giveaway dose
Follow in Bloglovin

Lucia alias Luce. a dit…

J'aime beaucoup le sweat, mais la tenue aussi, bisous. luceflowers.blogspot.com

Becky P a dit…

I love this outfit! Amazing bag and adidas sweater is definitely a must in my closet! Great style my dear xx

fashionvitae.blogspot.com

Kenza a dit…

style de ouf, je veux le sweat et tes cheveux so bad!!!

LunarDiamond a dit…

I really love this blog ;)
it's so interesting <3

Can we follow each other ? :)

mafalda. a dit…

So gorgeous! I love your backpack so much! <3
xx

www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

Sabrina a dit…

Je t'en pris pour les commentaires :)
Je viens de faire un article sur le concert de eminem si tu as le temps et l'envie bien sur . Passe voir.
Bise :)

Mélo l'imparfaite a dit…

trop mignon ton sweat !

ANDYSTYLE a dit…

NICE LOOK,LIKE THE SWEATER :)

ChristelPaola a dit…

This look is very cool :) love your hair btw

christelpaola.blogspot.com

Tiia a dit…

I love the sweater!

http://lostlovedtiia.blogspot.com

INTIZ a dit…

I like sporty look..nice piece of vintage . You have a nice blog as well :)xo

JustMoustache a dit…

alors là je suis dingue de ta tenue! elle est simple, parfaite et a vraiment l'air cosy!
En plus le sweat et top, et je parle même pas du prix!


bisous, -Justine.

Ohgaladriel a dit…

I just love your hair! ...and backpack, and sunnies, aaaand chain! xo

Candy. a dit…

J'aime beaucoup ton sac !
T'as vraiment bien combiné les vêtements, à mon gout !

http://monptitroyaume.blogspot.be/

Enregistrer un commentaire

Suivez - moi ici : / Follow me here :

Hebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'image