________________HOME______________LOOKS______________ABOUT______________PARTNERSHIP______________BLOGROLL______________CONTACT_______________

18.8.13

[Favs #4] Music

Bonjour les fiiiiiiiillllles ! J'espère que vous allez bien ! Pour moi ça va super, je suis super super contente de pouvoir poster / twitter de nouveau, mais pas tellement d'avoir quitté le soleil ... Un article sur mes vacances arrive très vite, restez en ligne ;) Ah oui et j'ai hâte de vous faire un post look pour que vous puissiez voir mon joli bronzage  haha ! Je vais m'arrêter là et vous laisser avec ma playlist de ce mois ci (enfin plutôt de ma semaine au soleil).

Hi guuuuuuurls !! I hope y'all good ! Personaly, I am, I'm so so happy cause I can post / twit' again, but not to have left the sun ... A "vacation's post" is coming sun so stay online ;) Oh and I can not wait to make a fashion article so I can  show you how tan I am haha ! I'm gonna stop now and leave you with my monthly playlist (well, that's more a playlist for my last week doing nothing under the sun).

xx Inès

NEW : Eminem - Survival
Good song to start a loooong day of .. school

Wale - Bad
Good to chill

Major Lazer - Watch Out For This
I had to ..

J.Cole - Home For The Holidays
It brings me in a happy mood

Jazmine Sullivan - Bust Your Windows
Someone please explain me why this song is that perfect ?

Rihanna - No Love Allowed

OLD SCHOOL : Jennifer Lopez - Get Right
Feel like J.Lo while you're tanning

4 commentaires:

Diane a dit…

Très belle sélection Moi aussi j'aimerais fr partie de la team curly hair c'est trop beau!

Gail J a dit…

i love J.Lo :)

Lena vgolove a dit…

Great post!

Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

Best wishes!
vgolove1.blogspot.ru

Sabrina a dit…

Coup de coeur personnel pour Eminem Survival
En vrai encore mieux :)

Enregistrer un commentaire

Suivez - moi ici : / Follow me here :

Hebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'image