________________HOME______________LOOKS______________ABOUT______________PARTNERSHIP______________BLOGROLL______________CONTACT_______________

15.5.13

Happy Birthday !

Bonjours à tous !! Alors voilà un mois que j'ai crée ce blog et je ne regrette pas ! Je ne sais pas si mes lecteurs sont réguliers mais le nombre de visites ne cesse d'augmenter, ce qui me pousse à continuer dans ce sens. N'hésitez pas à me dire le genre d'article que vous préférez sur mon blog pour que je puisse en faire d'autre, votre avis compte beaucoup ! Un mois déjà et plus de 1000 VUES ! Je m'emballe peut être un peu mais merci beaucoup !! Je ne pensais pas atteindre autant de vues en si peu de temps. J'espère que mon blog vous plaira encore longtemps.

Hi everyone !! So today it's been one month I've created this blog and I don't regret it ! I don't know if my readers are regular but views increase day after day, it makes me wanna keep going it this way. Feel free to tell me what kind of post you like the most, so I can make other, your opinion count ! One month and more than 1000 VIEWS ! Maybe I overreact but thank you very much !! I do not think I'ld have that much views in so little time. I hope you'll like it for a long time.


Le cadeau, une photo d'un camion poubelle et moi !
The gift, a picture of a garbage truck and me !


J'ai profité de cette courte journée pour voir Khloé et parler du Mc Flurry Project (Projet top secret), lui faire les ongles (ici) , et voir Clem pour faire quelque photos.

I take advantage of this short day to see Khloé and talk about the mc Flurry Project (Top secret project), make her manicure (here) , and see Clem to take pictures.

xx Inès

5 commentaires:

Maddie a dit…

Congrats on one month! :)

callmemaddie.blogspot.com

Karolina Gespucci a dit…

<33333

Rasz a dit…

there will be more and more Dear- great blog- would you like to follow each other just let me know I wait for you on my blog xo xo xo

Christy Sidorova a dit…

You have an amazing blog)i like it)

take part in my giveaway)http://amenfashion-christy.blogspot.cz/2013/05/giveaway-with-oasap.html

xoxo Christy

Hummingbird Girl a dit…

You are so cute. Wish You all the best with Your blog !

Enregistrer un commentaire

Suivez - moi ici : / Follow me here :

Hebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'image