________________HOME______________LOOKS______________ABOUT______________PARTNERSHIP______________BLOGROLL______________CONTACT_______________

18.4.13

Wind and sun (and pajama pants)

Aujourd’hui il a fait beau, du moins c'est ce qu'on pensait jusqu’à ce qu'on décide de s'arrêter dans une petite rue près des quais pour prendre des photos. Alors oui, je sais, vous allez dire que près des quais il y a toujours du vent, mais en début d'après midi il faisait tellement beau ! Enfin bon c'est qu'un détail, j'ai quand même réussi à poser en tee shirt. Pour aujourd'hui je voulais une tenue confortable dans des couleurs un peu neutre parce que je sais pas vous mais moi je fais une overdose des tons sombres de l'hiver, j'ai donc mis mon pantalon H&M qui fait jogging/pyjama, il est tellement agréable à porter ! Clem voulait me faire sourire cette fois ci (je cite: J'aime pas quand tu fais la gueule ça rend pas bien !) .. perso je préfère faire la tête, je sais pas, il faudrait que je me trouve une tête spéciale photo pour la prochaine fois. A oui, demain je vous parlerais de la suite de mes vacances, j'ai hâte !!

It was sunny today, that's what  we at least thought 'til we decided to stop in a little street, near the docks, to take some pictures. Yes I know, you're going to say 'near the docks there's always wind' , but at the beginning of afternoon, it was so good (sun and no wind) ! In brief, it's just a detail, I was still able to take pictures in shirt. For today I wanted a comfy outfit with soft colors because I don't know what's your opinion but I overdosed winter's dark colors, so I put my H&M pants which look like a jogging/pyjamas, it's so good to wear it ! Clem wanted me to smile (I quote: I don't like when you do your angry face !) .. Personally, I prefer when I'm doing my angry face on photos, I don't know, I should find a special face for pictures, for the next time. Oh, and tomorrow I'll tell you about the second part of my vacations, I cannot wait !!

xx Inès
 Tee: Sunshine / Pants: H&M / Shoes: Texto / Necklace: H&M / Bag: OASAP (Céline lookalike)

TUMBLR

18 commentaires:

Danielle a dit…

love your look!

xx fameliquorlove.blogspot.com

Milex a dit…

your sense of style is impressing.

I V Y a dit…

i really like the pants! they look so comfy!

xo, ZEBRA AND MEERKAT ~

Marta Purriños Hernández a dit…

NIce look! Faithful for day to day =)

Would you like follow each other? I'll be sooo glad =) Let me know =)

addictbeiconic.blogspot.com

Jessica a dit…

This look is perfect! Its casual but still trendy :)

Veronica Delarge a dit…

Hello dear :) Lovely outfit, you look great. Love your bag!
I am your newest follower, hope you can follow me back.
Also check out my new post :)
Have a nice day :o)

xLOVEx http://veronicadelarge.blogspot.sk/2013/04/shop-persunmall.html

Dilan Dilir a dit…

such a pretty outfit! :D

the white flatforms you saw on my blog are from jfr.se :D ♥

April Fashionreports a dit…

Love your bag!
Your blog is very inspiring
I'm following you now
Hope you can follow back!

Lots of love,

April
http://freakdelafashion.blogspot.com

devorelebeaumonstre. a dit…

nice!

devorelebeaumonstre.com xx

Leblogde Joy a dit…

Très jolie tenue :)

Ode a dit…

Ce sac est superbe j'adore !!! Et j'aime bcp ton pantalon, cool et chic à la fois !

Daria Kandel a dit…

Really nice look!

I'm your new follower :)
http://silvernoll.blogspot.com/

Trendy Dreams a dit…

Hi! beautiful look, I like your pants so much :)
I follow you on GFC and I hope you like my blog!!
xxx

New post up;

http://andtrendydreams.blogspot.com.es/2013/04/blue-stripes.html

Lena Ségunda a dit…

votre tenue est vraiment génial!
Je suis de l'Allemagne et
ont aussi un blog, semblant ne pas vous laissez tomber par ? ;)

greetings! mywildhorse

Lio a dit…

il est super jolie ton sac ! une petite ressemblance avec le sac Céline !
xx

Sara Mckalaway a dit…

j'adore le look !!!
<3

http://allweneedisloveandclothes.blogspot.fr/

Julia Mickiewicz a dit…

Great look!! :)
I'm you're new follower:)
hiddendream-fashion.blogspot.com

Louisa Lazyka a dit…

J'adore ta tenue, surtout le jogging ;)

Louisa

lookbyls.blogspot.fr

Enregistrer un commentaire

Suivez - moi ici : / Follow me here :

Hebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'imageHebergeur d'image